HTML

GoodBye Paris

Minden apróságról, ami talán érdekes is lehet. DIY music blog since 2007

Friss topikok

  • GoodBye Paris: hehe. ahogy hallottam Pesten is az volt a recept, hogy a ráadás akár egy rendes koncert hosszúságá... (2016.07.31. 11:48) Goodbye Paris TV: Mudhoney, Snob és Nachthexen
  • GoodBye Paris: @stereomackó: ott a pont, bár ha a d megfordítod a tengelye körül 180 fokkal akkor b kapunk :)) (2015.08.29. 15:55) Elszakadás a B-től
  • KisPetiBaratja: Nagyon jó :) (2014.12.22. 22:40) Klip

Facebook

2016.07.30. 21:26 GoodBye Paris

Goodbye Paris TV: Mudhoney, Snob és Nachthexen

Az utóbbi két nap elég combos volt zenei kínálatban. Kameráinknak viszont ez nem jelentett akadályt. Szóval aki lemaradt volna a Mudhoney-ról, mert elment a Snob és Nachthexen koncertekre, vagy fordítva, vagy csak szart az egészbe bele, vagy csak.. stb, azoknak itt egy kis ízelítő.
A Mudhoney az elég döcögős volt, folyamatosan az járt az agyamba hogy hány ezredjére játszhatják ezeket a  klasszikus számokat és ettől olyan műanyagnak hatott az egész. + a road odaadja, elveszi a gitárt az nem grunge. Viszont voltak olyan pillanatok is amikor azt éreztem, hogy nah pont ilyen volt a grunge a csúcsidőszakában.
A Snob az kicsit nehezen fogott meg, de a végére jöttek a fogós számok és kezdtem sajnálni, hogy két éve lecsúsztam róluk.
Nachthexen elejét elbeszélgettük, de mikor beléptünk a terembe a cukiság markolta meg a torkunkat és a végégig nem engedett minket lélegezni. Aki kihagyta az sajnálhatja ennél cukibb koncert már nem lesz a nyáron.

 Nachthexen

Snob

Mudhoney

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://goodbyeparis.blog.hu/api/trackback/id/tr518924848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stereomackó 2016.07.31. 00:05:34

pesten sem törték ripityára a gityóikat és senkit sem hánytak nyakon, mégis totál igazinak tűnt a mudhoney. :))) tökre nem éreztem, hogy unnák vagy ilyemi. szerintem király bulit nyomtak :) mark arm pedig kifejezetten jól néz ki ahhoz képest, hogy a 90-es években víz helyett is heroint tolt magába.

GoodBye Paris 2016.07.31. 11:48:45

hehe. ahogy hallottam Pesten is az volt a recept, hogy a ráadás akár egy rendes koncert hosszúságával felért...
már elszoktam az ilyen nosztalgia buliktól :(
süti beállítások módosítása