HTML

GoodBye Paris

Minden apróságról, ami talán érdekes is lehet. DIY music blog since 2007

Friss topikok

  • GoodBye Paris: hehe. ahogy hallottam Pesten is az volt a recept, hogy a ráadás akár egy rendes koncert hosszúságá... (2016.07.31. 11:48) Goodbye Paris TV: Mudhoney, Snob és Nachthexen
  • GoodBye Paris: @stereomackó: ott a pont, bár ha a d megfordítod a tengelye körül 180 fokkal akkor b kapunk :)) (2015.08.29. 15:55) Elszakadás a B-től
  • KisPetiBaratja: Nagyon jó :) (2014.12.22. 22:40) Klip

Facebook

2015.04.16. 18:43 GoodBye Paris

Szeletelő punkok

Tegnap megint alámerültem a new york-i punk underground bugyrába és elég szokatlan párosítással hozott össze a sors. Persze nem véletlenül keveredtem oda, mert az este már az elő-elő New York's Alright fesztivál bevezetője volt. A buli a Nothing Changes nevezetű helyen volt, ami gyakorlatilag egy emeletes ház pincéjében van a Bowery metró megállótól egy köpésre. A pince jellegből kifolyólag erős doh szag terjengett a helyen, világítás nem sok volt, a füstgépet ment ezerrel, így remek félhomályban várhattuk a koncertet, miközben a New York's Alright főszervezője pakolgatta a 80-as évekbeli csaj punk zenekarok számait.


A kezdés éjfélre volt kiírva de éjfél után jócskán lépett csak színpadra a két tagból álló (Blazing Eye, Volahn, Axeman zenekarokban is tevékenykedő) los angeles-i Zoloa. Zenéjükkel, megjelenésükkel hamar kiverték az álmot a szememből, a közönségben el-el indult egy kis mozgolódás olykor, a heves kar és fejrázások mellett. A dobos egy símaszkkal, az énekes meg egy kendővel takarta el az arcát, így festve még sötétebbé döngölő  crust punk zenéjüket. Az efféle punk zenével megvagyok, nem a nagy kedvencem, de egy ilyen körítéssel (félhomály, büdös, maszkok) teljesen rendben volt a produkció, még én is hevesen ráztam az öklöm. Negatívum talán annyi volt, hogy túl hosszú volt set. Rövidebb program elég lett volna.

Utánuk következett a fő attrakció (Digital Octopus), amire szerintem a megjelent kb. 100 ember mind kíváncsi volt. A francia srác nem csinál mást, hogy régi és friss punk zenekarok számát ülteti át Nintendo jellegű zenékbe. Van kb. 6 száma, amiből tegnap ötöt elő is adott fél playback módon. A közönség imádta. A punkok úgy szeleteltek hogy csak lestem, olyan volt mintha hirtelen a new yorki undergroundból haza cseppentem volna a helyi városi diszkóba.

 

Az öt szám után (sajnos a Crazy Spirit szám kimaradt, pedig megnéztem volna, hogy a megjelent tagok hogy táncolnak a saját átdolgozott számukra) lement a srác a színpadról és áttette a helyét a dj pultra. Amivel gyakorlatilag vége is volt a koncertjének, utána már csak dj-zett. Kis ideig lötyögtem rá, aztán szépen lassan haza lötyögtem.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://goodbyeparis.blog.hu/api/trackback/id/tr747373872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása