HTML

GoodBye Paris

Minden apróságról, ami talán érdekes is lehet. DIY music blog since 2007

Friss topikok

  • GoodBye Paris: hehe. ahogy hallottam Pesten is az volt a recept, hogy a ráadás akár egy rendes koncert hosszúságá... (2016.07.31. 11:48) Goodbye Paris TV: Mudhoney, Snob és Nachthexen
  • GoodBye Paris: @stereomackó: ott a pont, bár ha a d megfordítod a tengelye körül 180 fokkal akkor b kapunk :)) (2015.08.29. 15:55) Elszakadás a B-től
  • KisPetiBaratja: Nagyon jó :) (2014.12.22. 22:40) Klip

Facebook

2016.02.07. 10:22 GoodBye Paris

Meleg helyzet a templomban

12299395_917889138287942_1523859366329865241_n.jpg
Kép: Free Cake For Every Creature facebook

Mivel március óta vasárnaponta ugye kötelező a templom, azóta én is járok. A héten elég nagyot vétkeztem így mise után beültem a gyóntatófülkébe, hogy feloldozást nyerjek.

- Paris: Atyám! Vétkeztem!
- Pap: Mi történt?
- Paris: Február 3-án szembejött a Facebook dash-en a Free Cake For Every Creature új klipje és rá se hederítettem.
- Pap: Ez az a cuki philedalphia-i zenekar akinek áprilisban jön ki az új lemeze és már előrendelhető?
- Paris: Yep!
- Pap: Nee! Pont azt a klipet skip-elted, aminek For you a címe??? 
- Paris: Pont azt Atyám! De két nappal utána megnéztem!
- Pap: Azt már elku***tad!
- Paris: Tudom Atyám, azért is vagyok most itt.
- Pap: A helyzet az Fiam, hogy nem tudok feloldozást adni Neked ekkora vétkezésre. Annyit tehetsz csak, hogy  még ma, kiteszed a felvágottas párizsi oldaladra klipet és imádkozol, hogy ezt a malőrt, majd ne vegyék észre a mennyországi regisztráláskor.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://goodbyeparis.blog.hu/api/trackback/id/tr1008367152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása