HTML

GoodBye Paris

Minden apróságról, ami talán érdekes is lehet. DIY music blog since 2007

Friss topikok

  • GoodBye Paris: hehe. ahogy hallottam Pesten is az volt a recept, hogy a ráadás akár egy rendes koncert hosszúságá... (2016.07.31. 11:48) Goodbye Paris TV: Mudhoney, Snob és Nachthexen
  • GoodBye Paris: @stereomackó: ott a pont, bár ha a d megfordítod a tengelye körül 180 fokkal akkor b kapunk :)) (2015.08.29. 15:55) Elszakadás a B-től
  • KisPetiBaratja: Nagyon jó :) (2014.12.22. 22:40) Klip

Facebook

2017.06.21. 22:07 GoodBye Paris

Legjobb post-punk UK-ból

image34.jpegKép: Punktastic

Goodbye Paris Tv nézői már találkozhattak a Sievehead zenekarral, ha esetleg nem emlékeznének akkor lent megtekinthető az adás. Lehet mondtam már itt vagy máshol, de a Sievehead zenekar a legjobb post-punk zenekar a UK-ban mostanság. Új lemezük kapcsán én azt mondtam magamban, hogy vacak, mert csak egy jó számot találtam róla (rögtön az első dal az albumon). Aztán néha-néha még ránéztem a Static Shock Records bandcamp oldalán lévő albumukra. Most pedig azon kapom magam, hogy hú ez is jó szám, meg az is és már én is éneklem az énekessel, hogy "I need a day off from hating myself" vagy "Goo too war with the wind!!". Szóval betyár mégis az új lemez...
A két gitáros meg úgy néz ki mint Steve Albini.

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://goodbyeparis.blog.hu/api/trackback/id/tr9812612257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása